1. http://www.islamazeri.com/
  2. XƏBƏRLƏR
  3. SƏHİYYƏ

Kateqoriya : XƏBƏRLƏR

SƏHİYYƏ

Yayınlanma tarixi:29.06.2018 10:45:45

Cəlilabad rayonunda dərmandan zəhərlənmə hadisəsi baş verib.

Cəlilabad rayonunda dərmandan zəhərlənmə hadisəsi baş verib.

İslamazeri.com “Report”a istinadən xəbər verir ki, 4 yaşlı rayon sakini, ilkin məlumata görə, dərmandan zəhərlənmə diaqnozu ilə xəstəxanaya yerləşdirilib.

Lakin həkimlərin bütün səylərinə baxmayaraq, azyaşlı reanimasiya şöbəsində dünyasını dəyişib.

Hazırda onun şəxsiyyəti dəqiqləşdirilir.


Azərbaycanda uşaq dərmandan zəhərlənərək öldü

Facebookla şərh yaz

Şərhlər

Bu məlumata aid ilk şərhi sən etmək istəyərsənmi?

Şərh Yazın

  • Test imtahanının nəticələri açıqlandı
    İmtahanda iştirak etmək üçün qeydiyyatdan keçmiş 1878 namizəddən 27 nəfər imtahana gəlməyib.
     18.02.2019
    General Cəfəri Səudiyyə və BƏƏ-yə xəbərdarlıq edib
    Cəfəri İranın səbrinin tükəndiyini və şəhidlərin intiqamını Səudiyyə və BƏƏ-dən alacaqlarını vurğulayıb.
     18.02.2019

    Xəbər lenti

    Redaktorun seçimi

    Çox Oxunanlar

    • GÜN
    • HƏFTƏLİK
    • AYLIQ